Cases

»Via de nye målgruppeprofiler og den nye dokumentation af vores kampagneeffekt har vi i endnu højere grad end tidligere fået bekræftet de styrker, vores medier besidder. Det gør os endnu stærkere i vores daglige salgs- og rådgivningsarbejde, da vi kan rådgive kunderne bedre og tilbyde den optimale løsning. Loyalty House har i høj grad formået at forstå vores forretning og vores tilgang til kampagneoptimering.« Eilif Rosenkilde, Direktør Citrusmedia
»Vores samarbejde med Loyalty House omkring måling af kundeloyalitet på Grøn Koncert giver os klarhed over, hvordan de forskellige elementer af koncertoplevelsen vægter, og hvilke dele af kundeoplevelsen, der har størst betydning for gæsternes samlede loyalitet på Grøn Koncert. Denne viden kvalificerer vores investerings- og udviklingsprocesser, da vi højere grad er enige om, hvad vi skal prioritere at bruge tid og penge på at udvikle for at højne oplevelsen og give gæsterne lyst til at komme igen. Vi sparer mandetimer og optimerer udviklingsbudgettet ved at kende kundernes behov og adfærd.« Nanna Manbjerg, Marketing- & Partnerskabskoordinator i Muskelsvindfonden
»Vi har haft et rigtigt konstruktivt samarbejde med Loyalty House. De havde en meget udforskende tilgang, der sikrede en god og fyldestgørende afdækning af de forskellige brugertypers holdninger til vores website på et detaljeniveau, der gjorde analysen operationel og nem at følge op på. Efter analysen havde vi et godt udgangspunkt for at justere de væsentligste områder på websitet, hvor analysen pegede på forbedringspotentialer.« Brian Nielsen, Chefkonsulent Lægemiddelstyrelsen