Lej en senioranalytiker

Lej en senioranalytiker på timebasis

Har I fra tid til anden markedsanalytiske udfordringer i forhold til jeres salgs-, medie-, marketing-  eller kundestrategi, som I ikke selv har mulighed for at løse pga. manglende tid eller kompetencer? Og ønsker I ikke at ansætte endnu en medarbejder?

Hos Loyalty House kan I leje senioranalytiker Lars Brix på freelancebasis i det antal timer, som I har behov for. Konsulenten sidder hos jer og indgår som en del af jeres team i hverdagen sammen med de øvrige ansatte.

Vi skræddersyr præcis den aftale, som I har brug for. Det kan være et kortere projektforløb, hvor konsulenten sidder hos jer fuldtid, eller det kan være en aftale, hvor konsulenten f.eks. arbejder fast hos jer en eller to dage om ugen i den periode, I har behov for.

 

Optimering af kvalitet ved freelanceløsning

Ofte er der fordele ved at knytte senioranalytiker Lars Brix til virksomheden på freelancebasis frem for at købe et eksisterende analysekoncept.

Lars Brix vil ganske naturligt opnå en tættere dialog med andre stakeholders i organisationen og får dermed en mere indgående forståelse for de udfordringer, der skal løses. Dette giver samtidig mulighed for at binde forskellige analyseprojekter sammen, da de interne behov træder tydeligere frem for en analytiker, der deltager i de daglige drøftelser på tværs af teams og afdelinger.

Lars Brix har lang erfaring i virksomheder, organisationer og foreninger med forskellig kultur, arbejdsgange og beslutningsprocesser. Dette sikrer selvstændighed i opgaveløsningen – planlægning af analysen, daglig projektledelse og gennemførelse fra start til slut.

 

Optimering af pris ved freelanceløsning

Prisen for at gennemføre en arbejdsopgave vil ofte være lavere end ved at få denne løst gennem et eksternt bureau, fordi timeprisen ved en freelance-tilknytning ofte er lavere.

Samtidig bliver jeres analysefunktion en variabel omkostning, der kan skaleres op og ned efter behov og ressourcer.

Ring til Lars Brix på 30 30 01 36 for at høre mere om mulighederne for denne løsning.

Vi har blandt andet erfaring med følgende analysetyper:

  • Reklametracking, samt præ- og posttest
  • Innovationsprojekter fra ide til lancering
  • Analyse af kundeloyalitet og medlemsklubber 
  • Hall-test og fokusgrupper
  • Måling af sponsorat og eventeffekt
  • Målgruppestudier og segmentering
  • Studier af brand DNA og brand position
  • Brugertest af hjemmesider